Friday, June 24, 2011

my day.UHHHuuuuuhh

walaupOn hari nie 1st day keje lepas semalam Off day tapi kepenatan masih menghantui aku. mungkin cuti smalam tak mencukupi. yela da 2 minggu xde cuti. walaupOn penat hari nie aku masih teringat dye. kenapa dye?? patOt ka teringat dye?? wahhhhh!@#$%^&*? tapi cuti semalam teleh mmberi aku lembaran baru dalam hidOp aku. "Q" telephOn aku. kesian "Q" sebab dah lama aku tak cOntact "Q". suare "Q" lemah jerk. mungkin "Q" tak sihat. salah aku kOt sebab tak amik kesah prihal "Q". lepas aku minta OpiniOn kat mmbe aku "SF", "SF" surOh aku think carefully bfOre make dcisiOn.

SYAHMiE

nOw i'm ready 2 face reality & stand On One's Own feet. aku harap hari jumaat yg baek nie akan jadi permulaan lembaran hidOp aq yg baru. dah lama tak hang Out ngan mmbe2 aku kat KMKN. mungkin tak jadi rancangan nak pergi pualu perhentian. my twin "SYAHMIE" menyepikan diri jgan2 dah ade yg punye kOt . "HAFIZ" sejak dah ade buah hati, intan payung dah payah nak cOntact. yelah tengah bahagie la kate kn. sedey kawey. saeng xingat kte dOh.

HAFIZ  \"'/ MADIHAH










membe2 yg kt arau smue tengah haPPy. ade yg bru abz paper & dapat gOod rsult lazt sem. cOngcrltiOn 2 all my frenz wherever u nOw. kepuasan lpaz stdy parOk lazt sem. ape yg diusahakan dpt dilihat hasilnye. mungkin aq yg lampi nak share with u"ll. ahhhaaa

hOpe hari2 yg mendatang akan lebih mewarnai kehidupan setiap individu. wlaupOn prObz datang, ingat ue semua ujian & warne-warni dlam kehidupan u'll. >sikt nasihat< ahahahha {*.*}  

No comments:

Post a Comment